Віра - дійсність, видимість чи все ж таки очікування невидимого і впевненість в ньому. Коже християнин, який ототожнює себе таким за духом, а не лише за іменем, хоча б раз у житі замислювався над такою дилемою. Що для нас є віра, як її віднайти, зберегти, примножити...

Чергову завісу Божої Тайни відкриває нам Христос Своїм чудесним Преображенням. Разом з найближчими апостолами Спасителя – Петром, Іоаном та Яковом – ми стаємо свідками слави Божої, Його чергового засвідчення Своєї божественності. Та поряд з цією феофанією Христос відкриває перед нами не лише особисту славу, але й славу створеного Ним творіння. Не тільки Ісус, але й усе довкола Нього сповнюється незбагненним Божественним сяйвом

"Блаженні ті, що слухають Слово Боже і виконують Його"

Життя кожної людини сповненне різних випробувань. Кожна подія, кожна ситуація, кожне випробування - це є відповідь Божого промислу на наші шукання, а ким же ми є насправді?

Як часто наші молитви носять споживацький характер, як часто ми не молимось з Богом, а робимо замовлення для "покращення" життя?

Час негараздів та труднощів ставить нам ультиматум, за яким ми не помічаємо турботи Господа в нашому житті. 

Сьогоднішнє євангельське читання розповідає нам про події, що відбулися одразу після чудесного нагодування п’яти тисяч народу, – це історія про чудесне ходіння по морю (Мф. 14: 22 – 34). Тим не менше, ця розповідь поміщена у Євангелії зовсім не для того, щоб ми лише дивувалися і захоплювалися чудесами Ісуса Христа, а для того, щоб ми за ширмою зовнішніх подій побачили в першу чергу їхнє духовне значення

В очікуванні радості зібралася на сьогоднішнє торжество солом’янська парафія. Після прочитання колінопреклонних молитов святителя Василя Великого, котрі становили головну особливість сьогоднішнього богослужіння, настоятель храму протоієрей Олександр Трофимлюк привітав усіх зі святом і побажав, щоб кожна спільна зустріч на молитві у Покровському соборі була повторенням події у Сіонській горниці, з якої кожен понесе благодать Божу «до всіх народів, хрестячи їх в Ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа» (Мф. 28: 19)