Як часто у своєму житті, власним суб'єктивним судженням видимості ми не помічаємо об’єктивної реальності? Перебуваючи у хронометражному вирі, ми дуже часто не зауважуємо важливих істин. Істин, які для нас - християн є не просто історичними постулатами та віроповчаннями, а божественним і спасительним Одкровенням.

Наш молитовний досвід у більшій мірі передбачає прохальні звернення і рідко – подячні. Ми звикли постійно вимагати від Бога і майже ніколи не задовольнятися наявним і бути за це вдячними. Та чи не таку ж настирливість демонструє нам досвід сьогоднішньої євангельської розповіді про зцілення дочки хананеянки?

Останнім святом, яке завершує цикл зимових святкувань є Хрещення Господа нашого Ісуса Христа. Цей празник носить ще назву Водохреща, оскільки в цей день звершується чин Великого освячення води і кожен віруючий християнин має можливість освятити воду, щоб протягом року використовувати цю святиню для потреб тіла і душі.

Христос пропонує нам Царство Боже і тільки досконала людина зможете увійти у його межі. Але Царство Боже – це та площина, де людина зустрічається з Богом, ангелами, святими та іншими людьми у спільності любові і поза їхньою любов’ю ніщо інше тут не може бути присутнім. То як же нам випаде потрапити туди чи насолодитися небесною радістю, коли нас тяготитиме прив’язаність земна?

На восьмий день після народження первістка юдейский закон передбачав обрізання младенця як символу примирення і вічного завіту людини з Богом. Христос як втілений Бог, але разом з тим, і абсолютна людина через особистий приклад показує образ справжнього смирення і послуху Богові, а також, що немає нічого, що не було б перейняте Ним від людського, окрім гріха.